Monday, February 8, 2010

khurafat- penyakit hati yang serius

Assalamualaikum,
Kepada pembaca blog ku sekalian;
Jangan terpengaruh dengan amalan khurafat.khurafat adalah penyakit hati yang paling halus,jauh, dalam sehingga menggugat keimanan kita dalam mentaati Allah ,dalam mengumpul koleksi kita akan berumpa dengan pelbagai jenis penjual barangan purba yang mendakwa barangan lama mempunyai pelbagai jenis kuasa dan berkhadam. jika tersesat dihujung jalan kembalilah kepada al-quran.sesungguhnya syaitan tidak akan leka dalam menyesatkan umat Muhamad.Dalam perjalanan saya mengumpul koleksi purba selama 10 tahun lebih sedikit sebanyak bahu saya tergalas bebanan yang dasyat.menjawab atau mengangguk sudah memadai untuk mengakui tentang kebobokan khurafat.masyaallah .kini perjalanan saya teruskan dengan nilai sediaada .kekuatan iman saya dalami ,khurafat saya bungkuskan bersama kenangan ...saya tanama bersama seribu penyesalan selagi darah ini mengalir...sejarah adalah memorii.

Sekian.terima kasih

No comments:

Post a Comment

html